پکیج دزدگیر کالابست
آخرین اخبار سایت :
سفارش تبلیغ
سفارش تبلیغ
سفارش تبلیغ
سفارش تبلیغ
پکیج دزدگیر کالابست

چشم الکترونیک بی سیم مناسب برای این دزدگیر بی سیم در مدل های مختلفی عرضه میشود، ما سیستم چشم الکترونیک بی سیم با کیفیت برای فروش پکیج دزدگیر اماکن کالابست را به شما عرضه میداریم. مگنت بی سیم مگنت بی سیم مگنت دزدگیر بی سیم میتواند بر روی پنجره، درب ها استفاده نمود و در صورتی که درب ها باز گردید سیستم دزدگیر شروع به هشدار دادن مینماید. اعلان حریق حرارت سنسور اعلان حریق سنسور اعلان حریق حرارت با اتصال به پنل پک دزدگیر بی سیم، یک سیستم اعلان حریق 99 زون را به شما ارائه میدهد. اعلان حریق دود سنسور اعلان حریق بی سیم سنسور اعلان حریق دود با اتصال به پنل پک دزدگیر بی سیم، یک سیستم اعلان حریق 99 زون را به شما ارائه میدهد. پک دزدگیر بیسیم مناسب اپارتمان برتری این دزدگیر بی سیم نسبت به بقیه ی دزدگیر های اماکن نصب راحت، بی خطا بودن آن، و مصرف هوشمندانه باتری ظاهری شیک و زیبا می باشد و این موارد موجب شده دزدگیر آپارتمان بیسیم انتخابی خوبی برای دزدگیر آپارتمان شده است،

 یکی دیگر از نکات مهم در قیمت پکیج کامل دزدگیر منزل استفاده آسان و رابط کاربری آسان سیستم است.ضمن این که سرعت تماس و ارسال پیامک این دستگاه دزدگیر بی سیم بسیار بالا است(کم تر از سه ثانیه) پس از تحریک شدن و هشدار دادن شروع به تماس تلفنی و SMS دادن به شماره های از قبل ثبت شده میکند.پک دزدگیر بیسیم مناسب اپارتمان استفاد از دزدگیر آپارتمان بیسیم یک گزینه ی بسیار مناسب برای آپاراتمان های اجاره ای میباشد که بدون هیچ هزینه ای امکان جا به جایی پنل مرکزی و سنسور ها را دارد، درصورتی که استفاده از دزدگیر با سیم موجب میشود مقداری زیادی کابل و کانال و… بی استفاده باقی بماند، ضمن آن که نصب و راه اندازی آن نیز بسیار دشوار و وقت گیر است. پنل اعلان حریق مورد تایید آتش‌نشانی این پنل دزدگیر، اعلان حریق مورد تایید سازمان آتشنشانی نیز می‌باشد و در اقصی نقاط ایران به عنوان یک پنل اعلان حریق بسیار پیشرفته و کارا به همراه سنسورهای دود و شاسی حریق عرضه می شود و برای اماکنی که کابل کشی اعلام حریق ندارن بسیار مناسب هستند.

دزدگیر کلاسیک قدیمیترین و شناخته شده ترین دزدگیر اماکن در ایران است که با کیفیت و امکانات بالا توانسته اطمینان خاطر مشتریان خود را براورده سازد. دزدگیر کلاسیک Z4 جـدیـدتـریـن مـدل دزدگیر اماکن در کشور می باشد که امکانات پیشـرفتـه دستگـاه و سـادگـی نصب آن، موجب شده تا  Z4 ULTRA  منـاسـب حفـاظـت از کلیـه اماکن مسکونی ، اداری ، تجاری ، بانک ها و جواهر فروشی ها باشد.دزدگیر اماکن کلاسیک یکی از انواع دزدگیر اماکن بسیار با کیفیت و ساخت ایران می باشد. دستگاه کنترل مرکزی این برند سیستم مرکزی کاملی است که ویژگی های خاص آن باعث بالاتر رفتن قیمت پنل دزدگیر کلاسیک نسبت به دستگاه های مشابه دیگر برند های بازار شده است. شما می توانید چشمی با سیم، مگنت و یا انواع سنسور های دیگر را به این پنل متصل کنید، این دزدگیر همچنین این مرکز دزدگیر از چشمی های بی سیم با فرکانس 433.92 مگا هرتز پشتیبانی می کند. این دزدگیر را می توانید از فاصله حداکثر 100 متری فعال یا غیر فعال کنید.

 مهمترین ویژگی دزدگیر کلاسیک Z4 ULTRA تراکد بودن ریموتهای این دزدگیر است که از لحاظ امنیتی بسیار قابل اعتماد و غیر قابل کپی میباشد.رمز ریموت تراکد کلاسیک 64 بیت متغیر با قابلیت encrypt (غیر قابل تحلیل کامپیوتری) میباشد. از این تجهیزات به عنوان دزدگیر اماکن، دزدگیر منزل، دزدگیر خانه و سیستم ضد سرقت اماکن تجاری، اداری و صنعتی استفاده می شود.با اتصال این دزدگیر به تلفن کننده سیم کارت خور G1 قابلیتهایی اضافه می شود که بسیار کاربردی است که مهمترین آن فعال و غیر فعال کردن دزگیر از راه دور به وسیله تلفن همراه از طریق SMS یا اپ اختصاصی کلاسیک می باشد. قابلیت دیگری که می توان از آن نام برد دارا بودن 4 رله جداگانه است که می توان فرمانهای جداگانه ای به دستگاههای برقی محل نصب دزدگیر ارسال کرد. به طور مثال می توان درب برقی دفتر یا محل کار را از راه دور باز نمود. جعبه دزدگیر کلاسیک دزدگیر کلاسیک  دارای 4 زون می باشد که می توان به آن چشمی با سیم و یا مگنت و انواع سنسور های دزدگیر را به آنها وصل نمود. همچنین این دزدگیر از چشمی های بی سیم با فرکانس 433.92 مگاهرتز پشتیبانی می نماید.سنسور تعبیه شده در این سامانه از نوع PIR ساخته میباشد که به الگورتیم و معیار هایی وابسته است که پس از فعال شدن، شروع به ارزیابی اختلاف دمای سطح جسم، میزان نور برگشتی و ابعاد فیزیکی جسم کرده و به مدار فرمان اعلان هشدار ارسال میکند.



نویسنده : نظرات() بازدید : 328
پنج شنبه 15 دی 1401 - 10:34 می پسندم نمی پسندم
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







    میزکار کاربری

    Panel
    عضویت سریع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    مطالب پر بازدید

    Favorite Posts

    لینک های سایت

    Links

    ابربرچسب ها

    Tags

    چت باکس

    Chat

    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    آخرین مطالب

    Recent Posts

    آخرین نظرات کاربران

    Recent Comment
    درباره سایت
    به وب سایت من خوش امدید
    آمار سایت
    تعداد مطالب : 89
    تعداد نظرات : 7
    تعداد کاربران : 0
    امروز :
    تعداد اعضای سایت : 0
    تعداد اعضای آنلاین : 1
    بازدید امروز : 10
    بازدید دیروز : 0
    گوگل امروز : 1
    گوگل دیروز : 0
    بازدید هفته : 99
    بازدید ماه : 811
    بازدید سال : 5991
    بازدید کل : 146166
    نویسندگان
    تبادل لینک هوشمند





    امکانات وب

    خبرنامه وب سایت:





    §قــالب گــراف§
    قالب گراف وبسایتی پراز قالب های
    زیبا و حرفه ای ومخصوص وبلاگها
    WWW.GHALEBGRAPH.IR
    §یار گمنام§
    یارگمنام رسانه ای فرهنگی مذهبی
    به همراه مقالات و فایل های گرافیکی مذهبی
    WWW.YARGOMNAM.IR
    §عنوان سایت شما§
    چند سطری در مورد سایت شما
    برای سفارش تبلیغات کلیک کنید.
    WWW.YourSite.IR
    §عنوان سایت شما§
    چند سطری در مورد سایت شما
    برای سفارش تبلیغات کلیک کنید.
    WWW.YourSite.IR